Digimarkkinoinnin opintokokonaisuus
Digimarkkinointi kehittyy nopeasti ja tarjoaa jatkuvasti uusia mahdollisuuksia. Strategisesti toteutettu digitaalinen markkinointi auttaa erottumaan kilpailijoista ja palvelemaan asiakkaita yhä paremmin ja monipuolisemmin.
Mitä digimarkkinoinnin opintokokonaisuus sisältää?
JYU avoimen yliopiston digimarkkinoinnin opintokokonaisuus (15–30 op) tarjoaa kokonaisvaltaista ymmärrystä ja osaamista suunnitella, toteuttaa ja johtaa digimarkkinointia. Suorittamalla digimarkkinoinnin koko opintokokonaisuuden saat perusymmärryksen digimarkkinoinnista.
Tiedepohjaisen opintokokonaisuuden opintojaksot kattavat seuraavia teemoja:
- digimarkkinoinnin perusteet
- sisältöstrategiat
- kaupan alan digitalisoituminen
- digimarkkinointia ohjaava lainsäädäntö
Kuinka aloitan digimarkkinoinnin opinnot?
Opintokokonaisuus aloitetaan pakollisella Johdatus digimarkkinoinnin opintoihin (2 op), ja sen suoritettuasi voit valita tarpeesi ja kiinnostuksesi mukaan yhteensä 15–30 opintopisteen kokonaisuuden.
Pääset ilmoittautumaan kullekin opintojaksolle opinto-oppaassamme.
Voit opiskella digimarkkinoinnin opintokokonaisuuden joustavasti vaikkapa työsi ohessa. Opintojaksot suoritetaan verkossa Moodle-alustalla omien aikataulujesi mukaan.
Opintokokonaisuuden suoritusaikaa ei ole rajoitettu. Huomioithan kuitenkin aikataulussasi yksittäisten opintojaksojen suoritusajat.
Opiskele digimarkkinointia avoimessa
- joustavasti verkossa
- suurin osa opintojaksoista opiskeltavissa itsenäisesti oman aikataulusi mukaan
- voit sisällyttää opintokokonaisuuden yliopistossa suoritettavaan tutkintoosi
- esitietovaatimuksia vain yhdellä opintokokonaisuuteen kuuluvalla opintojaksolla (Sisältöstrategia-opintojakso YCCA2210), tarkista vaatimukset opinto-oppaasta)