Avoin yo, Markkinoinnin johtaminen, lv. 2016 - 2017

Opintojen laajuus
5 opintopistettä
Opetustapa
Etäopetus
Opintomaksu
75 Euroa

Tavoite

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:

  • nimetä markkinoinnin roolin ja tehtävät organisaatiossa sekä markkinoinnin johtamisen kokonaisvaltaisena prosessina
  • eritellä ja arvioida erilaisia markkinoinnin strategiseen johtamiseen liittyviä tilanteita ja toimintatapoja
  • analysoida yrityksen sisäistä ja ulkoista tietoa yhdistää sitä markkinoinnin strategioiden muodostamisen
  • suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin päätöksiä sekä arvioida toimenpiteiden seurauksia
  • tuottaa ohjeiden mukaan arvioivan raportin valitun organisaation markkinoinnin suunnittelusta

Koulutuksen sisältö

Voit ilmoittautua opintojaksolle milloin vain (syksyllä 2017 tai keväällä 2018) ja suorittaa sen etäopiskellen

  • Markkinoinnin tehtäväalueet ja niiden integrointi
  • Markkinoinnin strategisen analyysin välineet
  • Markkinointisuunnitelma
  • Markkinoinnin strategisen johtamisen alueet
  • Markkinoinnin toimenpiteiden johtaminen, päätöksenteko ja arviointi

Maksullisuus

Opinnoista peritään opintomaksu. Voit maksaa opintomaksun verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai valita sähköisen laskun.

Lisätietoja

Opintojakso on osa markkinoinnin aineopintoja. Tarkat tiedot opintojaksosta, opintojen suoritustavoista ja ilmoittautumisesta löytyvät avoimen yliopiston www-sivulta: www.avoin.jyu.fi/oppiaineet/kauppatieteet

Avainsanat

  • markkinointi
  • markkinoinnin johtaminen
  • johtaminen

Hakuneuvonta

Jyväskylän yliopiston avoin yliopisto / Opiskelijapalvelut

Käyntiosoite:
Alvar Aallon katu 9 (Ruusupuisto), 4. krs, ovi B4

Postiosoite:
PL 35
40014 JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO

Sähköposti: avoneuvo@avoin.jyu.fi
Puhelin: 040 576 7760
http://www.avoin.jyu.fi