Avoin yo, International Marketing, lv. 2017 - 2018

Opintojen laajuus
5 opintopistettä
Opetustapa
Etäopetus
Opintomaksu
75 Euroa

Tavoite

On successful completion of the course, students will be able to:

  • Develop insights into how differences in global economic, cultural, social, political, and legal environments can affect marketing decisions.
  • Discover sources of information for exploring and evaluating international markets.
  • Identify and analyse opportunities within global marketing environments.
  • Develop strategic thinking in the complex and dynamic business context faced by the contemporary global marketing executives and managers.
  • Develop knowledge and skills to analyse cross-cultural variables and their impact on international marketing.
  • Develop knowledge and skills to designing, implementing and coordinating international marketing programme

Koulutuksen sisältö

Voit ilmoittautua opintojaksolle milloin vain (syksyllä 2017 tai keväällä 2018) ja suorittaa sen etäopiskellen.

  • International marketing environment
  • Sources of international marketing data
  • Internationalization process
  • Market entry strategies
  • Designing, implementing and coordinating an international marketing programme

Maksullisuus

Opinnoista peritään opintomaksu. Voit maksaa opintomaksun verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai valita sähköisen laskun.

Lisätietoja

Opintojakso on osa markkinoinnin aineopintoja. Tarkat tiedot opintojaksosta, opintojen suoritustavoista ja ilmoittautumisesta löytyvät avoimen yliopiston www-sivulta: www.avoin.jyu.fi/oppiaineet/kauppatieteet

Avainsanat

  • markkinointi
  • international marketing

Hakuneuvonta

Jyväskylän yliopiston avoin yliopisto / Opiskelijapalvelut

Käyntiosoite:
Alvar Aallon katu 9 (Ruusupuisto), 4. krs, ovi B4

Postiosoite:
PL 35
40014 JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO

Sähköposti: avoneuvo@avoin.jyu.fi
Puhelin: 040 576 7760
http://www.avoin.jyu.fi