Avoin yo, International Marketing, lv. 2019-2020

Opintojen laajuus
5 opintopistettä
Opetustapa
Etäopetus
Opintomaksu
75 Euroa

Tavoite

On successful completion of the course, students will be able to:

  • Develop insights into how differences in global economic, cultural, social, political, and legal environments can affect marketing decisions.
  • Discover sources of information for exploring and evaluating international markets.
  • Identify and analyse opportunities within global marketing environments.
  • Develop strategic thinking in the complex and dynamic business context faced by the contemporary global marketing executives and managers.
  • Develop knowledge and skills to analyse cross-cultural variables and their impact on international marketing.
  • Develop knowledge and skills to designing, implementing and coordinating international marketing programme

Koulutuksen sisältö

Voit ilmoittautua opintojaksolle milloin vain syksystä 2019 kesään 2020 ja suorittaa sen etäopiskellen.

  • International marketing environment
  • Sources of international marketing data
  • Internationalization process
  • Market entry strategies
  • Designing, implementing and coordinating an international marketing programme

Lisätietoja

Opintojakso on osa markkinoinnin aineopintoja. Tarkat tiedot opintojaksosta, opintojen suoritustavoista ja ilmoittautumisesta löytyvät avoimen yliopiston www-sivulta.

Avainsanat

  • markkinointi
  • international marketing

Hakuneuvonta

Jyväskylän yliopiston avoin yliopisto / Opiskelijapalvelut

Käyntiosoite:
Alvar Aallon katu 9 (Ruusupuisto), 4. krs, ovi B4

Postiosoite:
PL 35
40014 JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO

Sähköposti: avoneuvo@avoin.jyu.fi
Puhelin: 040 576 7760
http://www.avoin.jyu.fi