Avoin yo, Markkinoinnin johtaminen, lv. 2019-2020

Opintojen laajuus
5 opintopistettä
Opetustapa
Etäopetus
Opintomaksu
75 Euroa

Tavoite

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:

  • nimetä markkinoinnin roolin ja tehtävät organisaatiossa sekä markkinoinnin johtamisen kokonaisvaltaisena prosessina
  • eritellä ja arvioida erilaisia markkinoinnin strategiseen johtamiseen liittyviä tilanteita ja toimintatapoja
  • analysoida yrityksen sisäistä ja ulkoista tietoa yhdistää sitä markkinoinnin strategioiden muodostamisen
  • suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin päätöksiä sekä arvioida toimenpiteiden seurauksia
  • tuottaa ohjeiden mukaan arvioivan raportin valitun organisaation markkinoinnin suunnittelusta

Koulutuksen sisältö

Voit ilmoittautua opintojaksolle milloin vain syksystä 2019 kesään 2020 ja suorittaa sen etäopiskellen

  • Markkinoinnin tehtäväalueet ja niiden integrointi
  • Markkinoinnin strategisen analyysin välineet
  • Markkinointisuunnitelma
  • Markkinoinnin strategisen johtamisen alueet
  • Markkinoinnin toimenpiteiden johtaminen, päätöksenteko ja arviointi

Lisätietoja

Opintojakso on osa markkinoinnin aineopintoja. Tarkat tiedot opintojaksosta, opintojen suoritustavoista ja ilmoittautumisesta löytyvät avoimen yliopiston www-sivulta.

Avainsanat

  • markkinointi
  • markkinoinnin johtaminen
  • johtaminen

Hakuneuvonta

Jyväskylän yliopiston avoin yliopisto / Opiskelijapalvelut

Käyntiosoite:
Alvar Aallon katu 9 (Ruusupuisto), 4. krs, ovi B4

Postiosoite:
PL 35
40014 JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO

Sähköposti: avoneuvo@avoin.jyu.fi
Puhelin: 040 576 7760
http://www.avoin.jyu.fi