Digimarkkinointia käytännössä: Tutustu verkkonäkyvyyden, hakukoneanalytiikan ja mobiilimarkkinoinnin saloihin JYU avoimen maksuttomalla uutuuskurssilla
Haluatko tarkastella liiketoimintaa käytännönläheisesti teoriaa ja käytäntöä yhdistellen? Kiinnostavatko sinua esimerkiksi verkkonäkyvyyteen, hakukoneanalytiikkaan ja -optimointiin tai display-mainontaan liittyvät teemat? Tai haluatko kenties ymmärtää, miten luoda seuraajiasi miellyttävää sisältöä sosiaalisessa mediassa? Siinä tapauksessa olet lämpimästi tervetullut JYU avoimen uudelle Digimarkkinointia käytännössä -opintojaksolle (2 op).
Opintojakson suoritettuasi hallitset keskeisimpien digimarkkinoinnin työkalujen toimintaperiaatteet – ja mikä tärkeintä, osaat käyttää niitä apuna liiketoiminnan kehittämisessä.
Ilmoittautuminen kevään ensimmäiselle opintojaksolle alkaa maanantaina 18.1.2021.
Opiskele joustavasti ja käytännönläheisesti
Opintojakso suoritetaan tekemällä itsenäisiä oppimistehtäviä, joissa pääset tarkastelemaan liiketoimintaa käytännönläheisesti tosielämän esimerkkejä hyödyntäen. Oppimistehtävät koostuvat Google Digital Garage: Digimarkkinoinnin perusteet -verkkokurssin tehtävistä, joiden jälkeen työstät loppuesseen, jossa käsittelet digimarkkinointia valitsemasi case-yrityksen näkökulmasta.
Opintojaksosta saat opintopisteiden lisäksi myös Googlen myöntämän sertifioinnin, jolla voit osoittaa tuntevasi digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteet ja esimerkiksi parantaa mahdollisuuksiasi unelmiesi työpaikan tavoittelussa.
Jakson voit suorittaa joustavasti verkossa oman aikataulusi mukaan, eikä sen opiskelu edellytä aiempia markkinoinnin opintoja. Ilmoittaudu siis mukaan ja päivitä osaamistasi sekä CV:täsi tällä ajankohtaisella, maksuttomalla opintojaksolla!