Sijainti: Etusivu / Ohjeet / Koppa-ohjeet opiskelijalle / Tiedostojen yhdistäminen Wordissa

Tiedostojen yhdistäminen Wordissa

Palauta yhden opintojakson tehtävät Koppaan aina yhtenä tiedostona. Mikäli olet tehnyt tehtävät useampana eri tiedostona (esim. kansilehti eri tiedostona kuin varsinainen tekstiosuus), liitä tiedostot yhteen seuraavien ohjeiden mukaisesti.

Tiedostojen yhdistäminen Word-tekstinkäsittelyohjelmassa (Word 2007):

  1. Napsauta kohtaa, johon haluat lisätä tekstin.
  2. Napsauta Lisää –välilehden Teksti –ryhmän Objekti –vaihtoehdon vieressä olevaa nuolta ja valitse Teksti tiedostosta.
  3. Etsi Lisää tiedosto –valintaikkunassa haluamasi tiedosto ja kaksoisnapauta sitä.

Tiedostojen yhdistäminen Word-tekstinkäsittelyohjelmassa (Word 97-2003):

  1. Avaa ensimmäinen niistä tiedostoista, jotka haluat yhdistää.
  2. Siirrä kursori siihen kohtaan, josta haluat liitettävän tiedoston alkavan ja valitse Lisää > Tiedosto (Insert > File).
  3. Valitse avautuvassa Lisää tiedosto -ikkunassa (Insert File) se tiedosto, jonka haluat liittää ensimmäiseen tiedostoon. Klikkaa Lisää-painiketta (Insert).