Julkaisut
Talamo, A., Koskinen, M., Lämsä, T., & Maunumäki, M. (2022). Part-time teachers’ concepts of assessment, assessment practices and experiences of participation at the open university. In <i>Innovating Higher Education Conference 2022 (I-HE2022)</i>. European Association of Distance Teaching Universities. <a href="https://i-he2022.exordo.com/programme/presentation/180" target="_blank">https://i-he2022.exordo.com/programme/presentation/180</a>
Tapola-Tuohikumpu, S., Uotinen, S., Talamo, A., & Nykopp, M. (2020). Opiskelijoiden verkko-oppimisympäristössä antamat vertaispalautteet tarkastelussa : mitä opittavaa tieteellisen kirjoittamisen ohjaamiselle?. <i>Yliopistopedagogiikka</i>, <i>27</i>(1). <a href="https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2020/12/08/vertaispalautteet-mita-opittavaa/" target="_blank">https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2020/12/08/vertaispalautteet-mita-opittavaa/</a>
Uotinen, S., Tapola-Tuohikumpu, S., Talamo, A., Nummi, S., & Kautto-Knape, E. (2018). Vertaisarviointitaitoja oppimassa verkossa. <i>Yliopistopedagogiikka</i>, <i>25</i>(1), 52-55. <a href="https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2018/11/26/vertaisarviointitaitoja-oppimassa-verkossa/" target="_blank">https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2018/11/26/vertaisarviointitaitoja-oppimassa-verkossa/</a>
Koski, H., Kytölä, L., & Talamo, A. (2015). Aikuisopetus tarvitsee uuden opetussuunnitelman. Mitä tämä voisi tarkoittaa avoimessa yliopistossa?. <i>Yliopistopedagogiikka</i>, <i>22</i>(2), 39-42. <a href="https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2015/10/koski-kytc3b6lc3a4-talamo.pdf" target="_blank">https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2015/10/koski-kytc3b6lc3a4-talamo.pdf</a>