Avoin yo, Myynti, markkinointi ja kaupallistaminen, lv. 2019-2020

Opintojen laajuus
2 opintopistettä
Opetustapa
Opintomaksu
30 Euroa

Tavoite

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:


• tietää, mitä kaupallistaminen tarkoittaa, ja mitkä tekijät vaikuttavat kaupallistamisen onnistumiseen. 
• tietää ratkaisumyynnin periaatteet sekä miten niitä voi soveltaa asiakkaan ostoprosessin eri vaiheissa.
• tunnistaa markkinoinnin käsitteenä ja markkinoinnin merkityksen myynnissä, erityisesti digitaalisen markkinoinnin osalta. 
• tietää, mistä brändin rakentamisessa on kyse ja miten se liittyy kaupallistamiseen. 
• tunnistaa vaikuttavan markkinointikampanjan rakennuselementtejä.

Koulutuksen sisältö

• kannattava liiketoiminta ja kaupallistaminen
• ratkaisumyynti ja ostoprosessit sekä myynnin työvälineet
• markkinoinnin mallit ja digitaalinen markkinointi
• brändäys

Opiskeletko lukiossa? Jyväskylän yliopiston lukiolaisille suunnatuissa opinnoissa voit tutustua yliopisto-opiskeluun ja eri tieteenalojen opintoihin. Lue lisää lukiolaisille tarjottavista opinnoista: www.avoin.jyu.fi/fi/opintotarjonta/opinnot-lukioille

Lisätietoja

 Tarkat tiedot opintojaksosta, sen suoritustavasta ja ilmoittautumisesta löytyvät avoimen yliopiston www-sivuilta.

Avainsanat

  • digitaalinen markkinointi
  • markkinointi
  • markkinointiviestintä

Hakuneuvonta

Jyväskylän yliopiston avoin yliopisto / Opiskelijapalvelut

Käyntiosoite:
Alvar Aallon katu 9 (Ruusupuisto), 4. krs, ovi B4

Postiosoite:
PL 35
40014 JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO

Sähköposti: avoneuvo@avoin.jyu.fi
Puhelin: 040 576 7760
http://www.avoin.jyu.fi